onsdag 17 augusti 2011

Oj sommaren är kort


Bloggtystnaden har varit total och lång. Det har varit sommarlov helt enkelt och jag har inte haft mycket till lov. Hade en vecka vanligt sommarlov, sen började jag jobba. Jobbade juli ut och sen har det varit flyttkartonger och städning som tagit upp min tid. En trist sommar på många sätt men tack och lov är jag ju en Harry Potter nörd så sommaren har ändå haft sina höjdpunkter.

Jag var i London under galapremiären av den sista filmen. Det var lätt en av de bästa kvällarna i mitt liv. Mäktigt på många sätt och vis och jag tänker inte ens försöka förklara det för någon nu. De andra dagarna i London var också fina, roliga och händelserika på många sätt.


Mit wristband <3


Jag var på midnattspremiären av sista filmen i göteborg och jag vann ett par Harry Potter 3D-glasögon. Tack och lov! Skäms lite för att jag bara sett filmen en gång, måste åtgärdas snarast.


De snygga brillorna!

I helgen var jag iväg på QuidditchSM. Jättekul på alla sätt och vis! Mycket nya människor (självklart är de underbara som alla HPnördar) massa quidditch och även debut för Lockharts beundrarpost. En väldigt rolig helg och jag längtar redan till nästa event! Det eventet råkar ju vara Wrockeborg som jag och Elvria arrar, hoppas på succé!

Jag har låtit bloggen vara, kanske kommer det mer utförliga beskrivningar senare om sommaren plus bilder (eller så får det vara). Men planen är nu att komma igång lite igen. Jag gillar ju att få dela med mig av mina tankar och åsikter.

Föresten, visste ni att folk har hittat hit genom att googla Fesk Leviosa, Lockhart och 12 årig tjej? Haha ser fram emot fler roliga sökord och hoppas på att några hittar till en mer aktiv blogg från och med nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar