torsdag 15 september 2011

Prov

Anmälde mig till högskoleprovet idag. Sista dagen, är ju bäst på att göra saker i tid. Alla säger det är bra men nu när jag betalat får man lite andra tankar. Jag hatar ju att skriva prov, ska jag betala för ett nu? Betala 350 kr för att eventuellt misslyckas, måste ju finnas roligare saker att göra för sina pengar.


Mitt framtida jag om det fortsätter såhär ;)

Ärligt talat tror jag det är bra, det är mest att prata om prov jag avskyr. Därför var det väldigt skönt att vi hade matteprovet på eftermiddagen idag så man kunde gå hem direkt efter (nej jag tänker inte skriva om hur det gick). Kommer ha sån ångest efter högskoleprovet, tänk om det säger att jag är dum i huvudet? Åh andra sidan är inte det hela världen. Imorgon är det äntligen fredag och då blir det födelsedagskalas, ska bli väldigt kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar