fredag 18 februari 2011

Bloggen har varit död...

Vilket kanske innebär att jag har haft något av ett liv de senaste dagarna ;)

I Göteborg har det ju varit sportlov så jag har ägnat mina dagar åt annat än att sitta framför datorn och hitta på ursäkter till att inte plugga, vilket annars är min specialitet.

I måndags var jag med Axel och Rickard en stund och var statist när Rickard gjorde en mäktig skådespelarinsats på Hissingens biblotek. Sen åkte vi hem till Anna bakade kärleksmums såg på film och spelade Alias. (Jag och Anna vann överlägset!)

I tisdags var jag med fina Frida som jag träffar alldeles för sällan. Vi råkade sitta på Le pain Francais i över fyra timmar, mysigt och trevligt!

På onsdagen så körde jag bil på motorvägen! Börjar kännas bra att köra bil. Senare var jag iväg på en mysig kväll med Anna och Axel ^^

Igår körde jag hela vägen till Tollered! Var i min första bilkö och körde om på motorväg! Vi var där för att hälsa på Åse och Alfred vilket var mysigt och jag fick födelsedagspengar av Åse. Senare var jag iväg och tränade, det var en rolig träning som kändes bra. Tråkigt att det inte blir någon idag bara.

En kort sammanfattning om de här dagarna som antagligen inte var särskilt intressant att läsa men hoppas på mer intressanta inlägg i fortsättningen. Förövrigt bråkar datorn med mig, hade tänkt visa några bilder också men går inte. Är tyvärr extremt tekniskt obegåvad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar