söndag 20 februari 2011

Mmm Helsingborg?

The Ark är slutsålt. Det känns så dumt eftersom att de lägger ner efter den här turnéen. Kan känna mig lite löjlig då jag inte är ett jättestort fan egentligen men det kändes som en sista chans på något sätt. Plånboken pustar ut lite där lyftes en tyngd bort.

Märkligt nog kan inte jag hantera det på normala sätt, så jag började googla runt lite och hittar en spelning i Helsingborg i sommar där Håkan Hellström, Säkert! och The Ark ska spela på! Det kostar bara runt 500 kr också! Jag lyssnar inte ens på Håkan men alla säger ju att han är bra live och Säkert! är en av mina absoluta favoritartister och jag skulle få chansen att se The Ark innan dom splittras ändå!

Tyvärr tillkommer ju pengar som tågbiljetter och eventuellt boende över en natt vilket gör att kostnaden snabbt skenar iväg. Om det hade varit i Göteborg hade jag gått utan att tveka en sekund men givetvis ska något så bra vara förläget nere i Helsingborg. Desstuom är det ju en utmaning och hitta någon som går med på detta spektakel. Lycka till kan ju behövas med andra ord.


Ska ju se henne snart men vill säkert göra om det!


Vill se! Liseberg räknas inte riktigt...


Snubben verkar ju skön, kan ju stå ut med honom för de andra två...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar