lördag 19 mars 2011

Första flyttkartongen...

Idag har jag haft en intensiv dag. Jag körde bil till och från Valhalla eftersom barnen jag tränade hade simtävling. Det är alltid lika roligt att se hur dom utvecklas!

Jag delade ut reklam för en familjeväns företag i två och en halv timma. Det är rätt skönt att bara gå runt med musik i öronen en stund och lite extra pengar är alltid välkommet.

Har påbörjat städningen av mitt rum. Dessvärre städar jag nästan aldrig mitt rum så nu har jag extremt mycket att göra. Har börjat rensa i bokhyllan lite smått också, det känns skönt att skänka bort sådant jag inte har rört på flera år men det känns även konstigt att mamma kommer med en låda och säger att den är till för den dagen jag flyttar hemifrån.

Jag har aldrig flyttat innan så det här är något helt nytt för mig. Känns faktiskt väldigt konstigt att lite smått börja lägga ner saker i lådor och veta att det kommer främlingar som ska granska mitt hus. Jag tror ändå det kommer bli bra för oss att få ett större hus och att rensa ut ägodelar vi inte användt på flera år.


Min städmusik! Vad lyssnar ni på när ni städar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar