måndag 21 mars 2011

Hur gör man?

Sitter hemma och är ganska frustrerad. Visade sig att efter att alla stadsdelar slås ihop till höger och vänster är inte samma person personalansvarig på äldreboendet jag jobbade på förra sommaren. Den nya chefen verkar inte ha något telefonnummer och har ringt runt och bara blivit hänvisade till personer som inte har något ansvar för personalrekrytering.

Så nu ska jag nog köra på den vanliga tradiotionella metoden och skriva ett cv. Men hur gör man egentligen? Känns som jag inte har någon koll alls, varför fick man inte lära sig det i skolan?

Kunskapen om hur man skriver ett CV hade varit guld värd för mig. Nu känner jag mig naken och utlämnad, någon som har konkreta tips? Jag blir mest förvirrad och biologiplugget ser inte ljust ut...

Fattar ingenting, hjälp mig? (A)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar