lördag 5 mars 2011

Vuxenpoäng!

Idag har jag kört min lillebror till Bockaberg, kört hela vägen hem + bensinstation och övat dragläge och start i backe. Väl hemma har jag hämtat e-legitimation och sett till att regionspärren på bankkortet är borta nästa helg då jag är i London!

Tror det är nyttigt för mig att börja ta lite ansvar för annat än skolan och faktiskt se att det går bra att göra det. Jag har aldrig varit inloggad på min bank förut och har alltid låtit pappa ta hand om mina överförningar och liknande, men sen 21 januari kan bara jag ordna sånt och det känns lite overkligt.

Men om en vecka är jag i London! Min första resa som myndig, flygbiljetterna var mitt första internetköp med mitt betalkort. Jag gillar det här! Ska bara komma ihåg att med stor makt kommer stort ansvar får se hur min ekonomi blir nu ;)


Hur överlever plånboken London tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar