fredag 1 april 2011

Helg!

Har haft sån himla bra dag idag!

Började med att jag läste i metro att The Ark spelar på söndag. De skulle egentligen spelat för två veckor sedan och jag var ledsen över att det var slutsålt så jag inte hade fått tag på biljett. Men den spelningen blev inställd och jag fick tag på biljetter till den här istället! Känns väldigt bra eftersom det är deras avskedsturné och det kommer inte bli många fler tillfällen att se dom.

Sen upptäckte jag och Anna att Squash är jätteroligt! Vi hade racketsporter som tema på gympan men efter tennisen fastnade vi där. Är jätteklen i högerarmen nu så får se hur det går på polon ikväll.

Helgen spenderas för övrigt i Lysekil med sex andra tränare och 40 små barn. Jag ser fram emot det, var längesen jag åkte iväg på läger med barnen. Enda kruxet är att det är samling klockan 07.00 utanför Valhalla imorgon. Jag tror vi överlever ändå och ska försöka läsa engelskan på bussen.

Om jag ser ut som en zombie på måndag så vet ni varför, lördag morgon till söndag eftermiddag har jag massa psykisk påfrestning och på söndag kväll ska jag på underbara The Ark. Jag tror helgen blir toppen, men måndagmorgonen botten ;)

Ett annat läger :)

                                                         The ark! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar