onsdag 6 april 2011

Sweet 16

Ja för min lillebror Benjamin, inte för mig. Morgonen började med att sjunga för honom tack och lov hade han sovmorgon så jag inte behövde gå upp okristligt tidigt på en onsdag. Sen blev det lång frukost med honom och mamma vilket var ganska mysigt. Det är sällan vi har tid tillsammans mitt i veckan och på helgerna gör jag gärna något annat än att bara vara hemma.

Hade min andra körlektion idag, det gick bra och känner mig rätt duktig, planen är att ta körkort innan sommaren eller i alla fall under sommaren. Känns som en bra grej att ha speciellt när vi ska flytta ut till Gråbo.

Det bästa med födelsedagar (som inte är ens egna) är tårtan tycker jag! Vi åt mammas chokladtårta som faktiskt är lite halvkänd i min gamla simgrupp. Så jag är nöjd med dagen, ska bara se till att lämna in pjäsen som skulle vara inlämnad igår och läsa 100 sidor i engelskan så kan jag slappna av sen :)

Jag och min bror för många år sen :)

2007

Vid 2009 hade han vuxit om mig ;)

Den nyaste bilden jag hittade på honom, dock från i somras. Lite sjukt att det är samma kille på alla bilderna, känns som han ändrats mer än jag dom senaste åren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar