onsdag 27 april 2011

Leka i Botaniska

Idag har jag pluggat litelite matte och jag tror inte provet kommer gå bra alls. Blev övertalad att åka hem till Lotta och klä ut mig i asiatisk stil istället. Fick låna en kinesisk klänning som saft väldigt snävt över låren och Lotta fixade övrig styling ^^ Cristian och Lotta klädde själva ut sig och Axel var med som fotograf.

Vi åkte in till Botaniska Trädgården för att ta fina naturbilder och jag tror det blev en del fina. Främlingar kom fram och gav oss komplimanger och Axel blev inte den enda som fotade oss faktiskt. Modellkarriär är dock inget för mig, har svårt för det där med att vara snygg på bild men tror jag eventuellt lyckades någon gång. Lotta fick massa fina i alla fall och tror Cristian fick en del coola han med. Dagen var rolig men det kommer straffa sig på fredag tror jag...

Förövrigt tänkte jag lägga ut en bild som Axel skicka som ett litet sneakpeak, men datorn höll inte med. Tänkte lägga upp en annan bild istället men det ville den inte heller. Så det blir helt enkelt ingen alls :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar