måndag 4 april 2011

Måndagszombie

Har under helgen gått upp sex respektive kvart över sex, skaffat "pojkvän", varit en häst, delat luftmadrass med fem barn,vunnit över barn, hört om facebookberoende bland tolvåringar, fått höra att jag har hår på kinden, blivit frågad om hur mycket jag väger och om jag är 40 någonting? Mycket roliga frågor och konstaterande får man höra när det är många barn i närheten. Roligt att åka med på läger är det alltid men det är inget man gör på energisparläge direkt.

Lyckades även dra på mig en förkylning så varken den psykiska eller fysiska hälsan var på topp när jag såg The Ark. Tyckte ändå det var en väldigt fin konsert med go stämning. Vi stod rätt långt bak men det gjorde inte särskilt mycket. Haha Ola Salo var lite överallt ändå. Känns tråkigt och lite konstigt att dom ska splittras, får se om jag ser dom någon mer gång live, dom spelar ju på Where the action is i sommar.

Måndagen är riktigt seg efter helgens äventyr. Väntar nu på att en fotograf ska komma och fotografera bilder på huset som ska användas när vi säljer det. Inte särskilt roligt men nödvändigt.

Ola Salo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar