onsdag 11 maj 2011

Äventyr i Alingsås

Bloggtystnad har det varit, för damdada *trummvirvel*...... Jag har haft ett liv!

Skämt åsido jag har faktiskt haft mycket i tankarna och blogga har inte varit prioriterat. Har spenderat min tid i Alingsås, Lejonborgen närmare bestämt. Nvtvårona på Donner blev ivägskickade dit för att stärka vår sammanhållning om de lyckats vet jag inte men jag hade roligt. Det var en kul grej trots elaka bilder, fötter i rumpan, väckning av trumpetfanfar och skrubbsår på benet. Imorse fick vi testa på military training och i ärlighetens namn trodde jag faktiskt att det skulle vara jobbigare även om det var väldigt roligt. Hade efterlyst lite mer fysträning som var på uppvärmningen. Är ändå ganska seg nu och väldigt dammig men blev positivt överaskad av upplevelsen.
Sängen är ett ganska lockande alternativ

Ps tror allt att fler bilder kommer upp på facebook men min dator är seeeeeeeeg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar