torsdag 12 maj 2011

Satan i Gatan vad bra!

Jag har varit sjukt seg idag och dagen har väl egentligen varit lite halvkass. Sånt är ju inte så roligt att läsa om så jag tänkte säga något lite roligt istället ;)

Jag har gillat Veronica Maggio i några år nu. Genrellt sett så dras jag mycket till musik med bra texter. Jag har känner att text på svenska är mer personligt vilket är en stor anledning till att jag gillar Maggio, Säkert och Kent mycket bland annat. Nu har Maggios tredje album släppts och det spelas flitigt hemma! Känner igen mig i många låtar och tycker hon lyckas fånga så många av mina tankar på ett fyndigt och slagkraftigt sätt. Tror det är två låtar som jag inte tycker är väldigt bra. Resten är underbara särskilt Satan i Gatan, Inga kläder, Välkommen In och Snälla bli min tycker jag. Förstår inte dom som säger att det inte finns bra svensk musik, det finns massor!


Bild på mig och Maggio, togs förra fredagen när hon hade signering på Bengans :) Hon är sjukt snygg och jag ser ut som ett retard, åh andra sidan är jag glad så det spelar ingen roll tycker jag ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar