onsdag 18 maj 2011

Erik Hassle

Var ju på Erik Hassle för två veckor sen och har inte sagt något om det efteråt. Jag kom dit ganska ovetande om hans musik (hade hört tre låtar) och dessutom var jag väldigt trött efter en intensiv dag men jag hade ändå en väldigt bra kväll. Mycket av det berodde på att jag och Carolina placerade oss framför trumsettet helt ovetandes om att världens snyggaste man snart skulle placera sig där. Vi var sjukt nöjda hela kvällen! Jag har alltid haft en liten svaghet för män med instrument och den mannen var galet snygg!

Borde kanske ändra fokus till Erik Hassle eftersom det trots allt var hans spelning. Jag tyckte att han var väldigt bra, och verkade vara en väldigt gullig människa. Spelningen blev väldigt intim eftersom den var på mysiga Nefertiti och jag tycker det var en mysig känsla. Dock hade det självklart varit en bättre upplevelse om jag hade känt igen fler låtar, men jag upptäckte i alla fall att Hassle var riktigt bra live och har många fina låtar :)

Snyggaste mannen <3 (fick bara suddiga bilder tyvärr) :(

Fina Erik Hassle! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar