onsdag 18 maj 2011

Fem bilder som gör mig lycklig!

Hittade massa bilder men har valt ut fem stycken med fin motivering ^^

Jag och min bror tagen sommaren 2009. Haha slående lika eller vad tycker ni? Blir glad eftersom jag blir påmind om att vi faktiskt kan ha väldigt kul tillsammans och husvagnssemestrarna hade blivit ännu tråkigare utan honom. Tycker den speglar syskonkärlek på ett fint sätt ^^

Åh det här är Mr Awesome! Såg pjäsen i somras med Angelica, vadå barnteater? Vi hade nog roligare än alla barn tillsammans som var med. Hejade på honom då han bekämpade den onda curryligan. Haha han var riktigt snygg och jag hade en riktigt bra dag trots regn och uppskrapat knä!

Jag och Angelica med Harry and the Potters på deras stockholmsspelning förra sommaren. Konserten var awesome, de föregående hade också varit det jag var lycklig! Paul och Joe är dessutom jättetrevliga och det är svårt att inte älska dom på scen!

Från Harry Potter konventet Expecto 2009. Ravenclaws quidditchlag på bilden och jag blir alltid lika glad av att se den. Alla är svettiga, trötta och peppade! Hade grymt roligt hela det konventet och jag tycker den här bilden visar hur kul det var!

Det här är från Sofies 16årsfirande. Blir glad dels för att jag blir ganska nostaligisk. Vi höll alltid på att ta massa såna här "hög" bilder med självutlösaren på kameran. Dessutom är det en av få bilder då hela det gamla gänget är samlat på. Sen skrattar jag åt poserna också, finns mycket humor här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar