onsdag 4 maj 2011

Hektisk onsdag!

Idag är en dag full med händelser! Börjar dagen med körlektion och hoppas på att boka in en tid för halkkörning snart.

Nationella prov i svenska kommer lite senare och då ska jag prata om just bloggar. Vi får se hur det går men jag brukar inte ha några större problem med att tala, hoppas innehållet finns kvar i huvudet i alla fall. Ska bli roligt att lyssna på vad de andra har att säga också.

Sen kommer min död. Ska gå på utmaningen vilket innebär fyra timmars träning. Fruktar för mitt liv eftersom formen befinner sig långt ifrån topp för tillfället. Jag gjorde utmaningen förra året och det var väldigt roligt. Då var det några dagar efter jullovet så förutsättningarna var inte de bästa då heller om man säger så.

När jag överlever träningen ska jag hem slänga i mig mat och åka iväg till Nefertiti med fina Carolina. Vi ska kolla på Erik Hassle. Helt ärligt talat har jag inte hört särskilt mycket av honom innan men jag tycker det är rätt nice musik och kostade bara 180 kr. Jag hoppas på att det blir bra, sen är det bara hem och däcka och hoppas på att jag kommer ur sängen på torsdag :)


Ska bli intressant att se den här killen om jag överlever tills dess ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar