tisdag 18 januari 2011

Att byta ämne och göra skamlös reklam

Ganska ointressant dag skulle kunna berätta om dagens outfit och vilket nagellack jag har på mig men min blogg kommer nog inte riktigt bli sån om det inte är något speciellt :P

Jag tror mitt seminarie i psykologi gick bra, kändes bra. Tycker om den kursen nästan lite tråkigt att den tar slut nu. Det som mest är i mitt huvud för tillfället är alla prov som kommer upp och det faktum att min helg kommer vara fantastisk! Jag fyller 18 på fredag och jag har haft nedräkning sen det var 50 dagar kvar ungefär. Haha ska bli väldigt roligt och är glad över att min fina vän Angelica kommer ner till Göteborg och stannar hela helgen. Kommer antagligen inte bli så mycket bloggande men ni kanske kommer höra mer av oss  på vår myspace där vi har ett väldigt awesome wrockband! "Lockharts beundrarpost"

Wrock eller wizardrock (för er som inte är insatta) är band som spelar musik om Harry Potters värld eller fandomen runt om det. Jag och Angelica är ett av de få banden som sjunger på svenska, vi tycker själva att vi är väldigt roliga och innovativa när vi spelar in. Alltid onetakes som involverar lite fnitter och lite felspelningar. Lyssna gärna här! :)


Finafina Lockhart, mannen med egot <3

Asså så himla fin stund i somras! Jag och Angelica med Harry and the Potters (de som startade wizardrock) :D

Sommaren 2009, så himla fint. Kan inte låta bli att älska oss <3

2 kommentarer:

  1. Nej men vad hittar man här när man googlar Lockhart's Beundrarpost. Hahah. Awesome :D

    Vi är bäst du Irre. Älskar dej <3

    SvaraRadera
  2. Haha vad fint att google ledde dig hit :D

    Vi är så himla bra älskar dig med min fina vän<3

    SvaraRadera