måndag 3 januari 2011

Rätt bra dag

Har det rätt mysigt i min ensamhet faktiskt. Har kommit ut ur duschen rakat benen och smörjt in benen med härlig body butter med Regina Spektor i bakgrunden. Tycker det är väldigt härligt att pyssla om sig själv, något man borde unna sig att göra ofta.

Har ägnat en del av dagen till att plugga kemi. Är lite förvånad över mig själv där, känner mig ofta som ett prioriteringsgeni. Jag vet att jag har MASSOR efter jullovet och måste plugga. Medvetenhet? Ja. Tid? Ja. Gör jag det? Nej :P Men idag fick jag lite gjort i alla fall och det måste betraktas som ett framsteg.

Imorgon är det Julbal i Växjö som gäller, ser fram emot det och hoppas att min ersättningsbuss och anslutningståg inte krånglar! Har med mig Linas kvällsbok, ska göra en språksociologi analys på den efter jullovet så det kan ju räknas som lite nyttigt beteende. Har läst boken förr men den är störtskön!

Ska låna mammas kamera i Växjö så kan förhoppningsvis lägga ut lite bilder i efterhand :)


Hoppas det inte blir såhär för mig :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar