söndag 2 januari 2011

Produktiv dag

Eller nja kanske inte, har även spenderat denna dag i sovtröja och mjuka strumpor. Hitills har jag ätit två smörgåsrån och ett glas blåbärssoppa vilket är en förbättring mot gårdagens ingenting.

En sak har jag i alla fall lyckats med! Har skickat iväg en ansökan om sommarjobb hos Liseberg. Jag tror det skulle passa mig och jag vill verkligen ha ett jobb i sommar. Planen är att spara pengar så att jag kan göra någon rolig resa efter studenten! Just Liseberg är det väldigt tuff konkurens om platserna men jag tror jag kan fixa vid äldreboendet jag jobbade på i somras om inte det här går :)

Känns annars inte som någon vidare start på året, jag fick reda på idag att jag inte kommer få åka tåg till Växjö och julbalen, ersättningsbuss till Alvesta sen tåg därifrån vilket förlänger resan med ungefär en timme. Blir väl okej men känns ju inte så roligt. Men det kommer säkert vara lätt värt! Jag är så på att träffa det trevliga nördfolket igen! :D


Hoppas på att jag går vidare till intervju :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar