lördag 1 januari 2011

Nystart

2011 har börjar, sämsta starten någonsin för min del eftersom jag var magsjuk hela natten. Tolvslaget bör inte firas böjd över toasitsen men jag känner att det bara kan bli bättre från och med nu.

2011 nyårslöften för min del är;
  1. Skriva av mig- jag hade en dagbok ungefär halva 2010 var väldigt skönt att bara få ur sig allt. Tänkte att en blogg kunde vara lite mer motiverande, får se hur det går eftersom jag aldrig haft någon innan :)
  2. Bokföra min ekonomi!- Helt enkelt för att se vart pengarna går, känns så konstigt när pengar bara försvinner. Tänker dessutom rangordna köpen efter nödvändighetsgrad
  3. Fortsätta ta hand om mig själv- Alltså vara nöjd med den jag är och inte låta andra trycka ner mig
  4. Ta körkort! Ja det är ju nice att ha :)
Det var nog allt hoppas det går bra ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar