torsdag 20 januari 2011

Sista inlägg som 17åring(!!!!)

Ja just nu peppar jag mest för den fina helgen jag kommer att få! Det blir middag  med många fina vänner och sen utgång med lite färre fina vänner ^^ Angelica stannar hela helgen och det kan inte bli annat än awesome!

Helt galet att jag ska föreställa 18 och vuxen, inget jag tänker mig själv som. Jag har haft nedräkning sen det var 50 dagar kvar och verkligen laddat. Jag har saknat den känslan, när man var liten, och väntade på födelsedagar. Jag kunde aldrig sova kvällen innan och låg alltid och sov räv när familjen kom in och sjöng för mig. Just till denna födelsedag känns det som jag hittat lite halvt tillbaks till den här känslan, för jag är helt övertygad om att det kommer bli den bästa födelsedagen på länge! (om inte hittills).
4 år (tror jag) då var jag grymt pepp på födelsedagar :)

16 år sweet sixteen, inte riktigt kanske men ganska nice var det

17 år; mest en väntan på att fylla 18

Får se hur jag ser ut imon kommer kanske till och med upp bilder i efterhand ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar