fredag 7 januari 2011

Varför är Sverige så avlångt?

När man nyligen har varit på ett nördevent längtar man bara till nästa. Därför har jag känt mig lite nere idag. Jag skulle verkligen vilja åka till Lumos men plånboken och avståndet skriker att det inte är värt det. Jag kan inte heller trösta mig med att det händer något annat nördigt snart, för nästa event efter det är Portkey så vitt jag vet och det är inte säkert att jag ska dit. Jag får alltid ett ambitiöst ryck och tycker att nu är det Göteborgs tur att arra, men sen inser jag att det är fruktansvärt mycket jobb bakom det.

Jag är verkligen imponerad och tacksam över alla som orkar arra fantastiska upplevelser. Det man måste förstå som utomståeende är att de inte tjänar något annat än tacksamhet för otroligt mycket slit och spenderad tid.

Jag tycker inte om att Sverige är så avlångt, om det inte hade varit det hade det kanske inte varit så dyrt till Östersund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar