lördag 15 januari 2011

Två inlägg med jättekort mellanrum men tyckte inte dom hörde ihop :)

Ville mest säga att en väldigt bra kille fyller 18 år idag. Det här är riktat till honom ^^

Grattis och hoppas allt med din födelsedag blir så grymt det bara kan! Nu är du liksom myndig (ofta du är vuxen, helt galet!) och får göra massa saker du inte fick innan. Den största grejen är inte bara trisslotterna men saker som att få gå på konserter med 18årsgräns tror jag att du tycker om :)

Även om du officiellt är myndig och kan reta mig för att jag är så liten i sex dagar så vet jag att du inte växer upp. Du är lika barnslig som alltid och det tycker jag om. Hoppas jag får vara med och fira fler av dina födelsedagar i framtiden vi började ju liksom bli bra kompisar runt den tiden vi fyllde 15 och jag tycker det är och har varit en fin vänskap.

Grattis miljoner gånger och hata mig inte för den fina bilden på den glada killen jag trivs så bra med! :) <3

1 kommentar:

  1. Tack, Louise. Tack som fan. Du betyder. Du kommer alltid vara liten, även om sex dagar. :) <3

    SvaraRadera