onsdag 5 januari 2011

Nördfolk är det bästa jag vet

Är hemma efter julbalen i Växjö!

Allt var jättebra och jag älskar den skumma mixdialekten jag har just nu. Jag kom fram till Växjö klockan ett och det var inte så farligt att åka buss. Sen lunchade jag och tre andra tjejer och åt Happy Meal :D Haha jag hade jätteroligt med leksakerna man fick när vi gick tillbaka.

På kvällen var det dukat långbord, alla hade gjort sig fina och vi fick god middag och bordsplaceringen var underbar! De hade lagt ut chokladgrodekort på oss som :) Det var dans till alltfrån Thriller till Do the Hippogriff dance! Kom i säng ungefär kvart i fyra och klockan ett åkte jag tillbaks till Göteborg med fyra andra. Hade en väldigt trevlig tågresa och ser mycket fram emot vårt planerade Quidditchlag "Fesk Leviosa"

Jag älskar verkligen att åka iväg på sånt här, nördar är de finaste människorna som finns. Skitsamma att man inte kan dansa, strunta att vi är i en skola vi har bal och vi leker pantgömme i finkläder! Det gör inget att du inte känner någon ingen blir lämnad utanför. Jag älskar den mysiga stämmningen det blir, jag älskar den störda stämmningen som blir efter halvtvå och vi spekulerar shipping som är lång ifrån okej. Jag är så glad att nördfolket finns, dom har blivit så stor del av mitt liv <3

Före bilden

                                                    Barbiesminkningen
Färdig ;)

Chokladgrodekort och groda

Folk som dansar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar