måndag 10 januari 2011

Bara döda fiskar flyter med strömmen

Första skoldagen är avklarad!

Det kanske inte var någon större bedrift med tanke på att jag bara har stått i caféet hela dagen men det kändes som en lagom mjukstart.

Har pratat med Martina om hur jag ska göra eftersom jag är den ENDA som väljer att gå natur/miljö på skolan. Blev väl en hyfsad lösning men hade hoppats på bättre. Kommer få måndags eftermiddagar ledigt när min klass läser fysik B men kommer sluta fem på torsdagar vilket känns lite sisådär. Speciellt eftersom jag kommer få dötid mellan träning och skola då jag inte riktigt hinner hem :/

Samtidigt tror jag verkligen det är det bästa alternativet för mig. Jag känner verkligen att jag inte orkar med mer fysik. Speciellt då jag vet att jag inte kommer ha någon användning för kursen senare. Jag är väldigt stolt över mig själv som vågade gå emot vad alla andra gjorde. Har ett motto som säger "Bara döda fiskar flyter med strömmen" nu kan jag säga det utan att vara en hycklare också :)
Alla andra läser fysik B, jag langar careface

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar