tisdag 25 januari 2011

Det är jobbigt när det är provosoriska omklädningsrum i Askim. Inte för att det är trångt att byta om eller så för mig, men killar och tjejer som är runt åtta-nio år synkar inte tillsammans i duschen. De kan heller inte motstå frestelsen att tjuvtitta in i andra omklädningsrummet. Lite jobbigt när de måste duscha gemensamt och bara skvätter kallvatten på varandra.

Jag brukar trivas med att vara simtränare, blir alltid stolt över att se hur mina simmare utvecklas mycket när man ger dom uppmärksamhet. Men det är jobbigt att inte riktigt få samma uppmärksamhet tillbaks, mitt tålamod tryter ibland och idag var det mer av en jobbig dag. Arbetet är ideelt och det här är sista terminen jag tänker ställa upp (med några anledningar) tror jag kommer sakna alla barn som testar mitt tålamod men vissa dagar känns det bara skönt att det inte är alltför lång tid kvar.
Är rätt fint för det mesta ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar