måndag 24 januari 2011

Det där med uppdatering...

Min födelsedag var fin, rolig, underbar och random! Hela helgen var fin och det känns tomt nu när Angelica åkt tillbaks till Stockholm :( Mer detaljer bilder och berättelser kommer en annan dag (kanske vågar inte lova något).

Många ber om ursäkt för att de har uppdaterat dåligt på sina bloggar men jag har liksom haft bättre saker för mig som att umgås på riktigt med mina vänner. Att blogga gör jag ju ändå för att jag tycker det är kul, tror inte det är någon av mina läsare som tar illa upp för att jag inte bloggar.

Så varför ber man om ursäkt, för att man faktiskt har haft bättre saker för sig? Det kanske är lite av en paradox för de stora bloggarna får ju så mycket pengar för att berätta om sina liv, men hur har de egentligen TID med något liv när de sitter framför datorn så ofta? Blir inte deras bekanta lite störda när de bara måste mobilblogga när man fikar? Åh andra sidan har ju folk ofta ett liv trots att de jobbar och går i skolan men deras jobb är ju faktiskt att blogga. Men jag kan inte leva på min blogg det är en sak som är säker så jag ser faktiskt till att bloggen bara är något för min egen skull, för att dela mina tankar, liv och åsikter till den allmänheten som vill läsa.

Föresten dagens ilandsproblem är att min "z" tangent är sjukt trög, väldigt dumt när man spelar robot unicorn attack </3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar